torsdag 26 februari 2009

Bok tre utbytt

Jag började på min tredje bok Allt av Martina Lowden för tredje gången. Boken är skriven i dagboksform under tre år. Eftersom jag gillar självbiografiska dagböcker trodde jag att den här med sina litteraturreferenser och samtidsanteckningar skulle vara intressant. Men faktum är att jag tappar koncentrationen efter 5 sidor varje gång jag plockar upp den. Så jag har beslutat mig för att ge den till någon som uppskattar den mer och har lagt upp den på bookmooch.com (tack Cecilia för intro!)

Till högen av böcker som ska läsas har jag lagt Norah Vincents "Self made man - my year disguised as a man". Norah klär ut sig till man, kallar sig Ned och under ett år utför ett social experiment där hon arbetar, bowlar, går i terapi m.m. som man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar