tisdag 23 juni 2009

Who watches the watchmen?

En snabb notering om att jag läst ut min 3e bonushyllvärmare: Alan Moore & Dave Gibbons Watchmen. Ovanligt för mig med en comic (om det inte är svenska feministiska sådana) men det här är en av the pillars of the comic earth har jag förstått, trots idoga försöka att inte arbetsskadas av comicnördar och fan boys. Läst och faktiskt uppskattad av undertecknad.

Näst? Jag hade ju en till - en sista - jag ville hinna med innan halvårsskiftet: en av delarna i min Brightondeckare. Jag sitter på 2 delar (3 och 5) och har väntat på en 3e (del 2) i snart 2 månader. Tveksamt om den plötsligt skulle dyka upp i veckan... Jag har hittat den hos en annan BookMoochare nu på morgonen, så den och de två övriga kommer att bli lästa i sommar, dock troligtvis alltså inte i juni. Ah well. Jag fick ju tömt hyllvärmarhyllan iaf. Så näst? Jag vet inte.. helt plötsligt saknar jag mission, riktning. Denna känsla av att inte ha nåt att läsa näst (och därefter och därefter) är helt ny för mig. Det kan bli vad som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar