fredag 1 januari 2010

Gott Nytt Hyllvärmarår!

Hoppas att ni alla haft en härlig jul- och nyårstid! Själv är jag lite sugen på att dra igång det nya året och den nya omgången hyllvärmare, så jag anmäler mitt startfält redan idag, även om det nog dröjer lite innan jag kommer igång med själva läsandet.

Jag har valt ganska snabb- och lättlästa böcker till den här omgången, helt enkelt för att det var vad som fanns att tillgå bland mina olästa böcker. Jag hade en light-läsar-höst, eller 'skaffar-' snarare än 'läsar-' kanske, eftersom allt jag skaffade mig uppenbarligen inte blev läst...

Så här ser mitt startfält ut:

Corpse Pose - Diana Killian
Death by Darjeeling - Laura Childs
The Handmaids Tale - Margaret Atwood
Handbok i svenska - Gösta Åberg
Book Lover - Jennifer Kaufmann och Karen Mack

En bra blandning hoppas jag.

ps. Ni som lyckades läsa ut era 5 hyllvärmare från i höstas glöm inte skriva in er i marginalen till höger på bloggen!

2 kommentarer:

  1. Spännande! Jag ska leta fram en femte hyllvärmare och sedan posta dem här :)

    Jag har inte rättigheter för att skriva i de fälten, kan du fixa det?

    SvaraRadera
  2. Tror jag ska ha gett alla admin-rättigheter. Skrik om jag missat nån! =)

    SvaraRadera