lördag 21 mars 2009

Tre till att läsa

När jag drog i gång den här utmaningen hade jag ett antal gamla böcker stående i mina hyllor som jag hoppades kunna beta av. Jag valde ut 9 till den här utmaningen (vara 5 är lästa), men hade ytterligare några utöver dem. Av dem återstår nu 3 st, och för att få lite nytt blod bland mina tidigare lägger jag de 3 till mitt ursprungliga startfält. De tidigare är dock på intet sätt är bortglömda. Tar mig denna frihet nu när de första 5 är hemma =)

The Bellini Card av Jason Goodwin,
Katedralen vid havet av Ildefonso Falcones och
Marshmallows For Breakfast av Dorothy Koomson

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är! Vilken fart! Jag känner att jag måste igång snart. Jag har läst annat (i och för sig också inköpt förra året) men nu ska jag snart igång med nästa i hyllan!

    SvaraRadera